Marketing kivitelezés

Marketing kivitelezés

Rendelődre és értékeidre szabott teljeskörű páciensszerző és fogászati marketing tevékenység megvalósítása olyanoktól, akik csak fogászattal foglalkoznak, több mint 10 éve.

Mikor tudunk neked segíteni?

A rendelő elindításához, vagy folyamatos működtetéséhez szükséges teljeskörű marketing megtervezésében és kivitelezésében segítünk. Szolgáltatásaink közül szabadon választhatsz, vagy ha nem tudod, hogy pontosan mi segítené marketing terén a rendelőd működését, akkor konkrét marketing tervet készítünk számodra, mely tartalmazza a sikeres működés eléréséhez szükséges összes marketing eszközt, és azok optimális ütemezését.

Teljeskörű marketing kivitelezés

  1. ha rendelőnyitás előtt állsz és szükséged van egy csapatra, aki mindent megcsinál neked marketing téren
  2. ha nincs marketing tevékenységed és szeretnél belevágni
  3. ha van marketing tevékenységed, de elakadtál és szeretnéd hatékonyabban csinálni
  4. ha szükséged van egy külső szemre, aki segít eldönteni, hogy mely tevékenységekre érdemes koncentrálnod

Az alábbi szolgáltatásokból választhatsz:

  1. weboldal készítés
  2. közösségi média menedzsment
  3. blog cikkek írása
  4. fizetett hirdetések beállítása és menedzselése
  5. keresőoptimalizálás
  6. hírlevél kampányok
  7. rendelőn belüli marketing (szórólapok, videók)
  8. videók készítése
Ezt kérem
Ezekben tudunk neked segíteni

Üdvözöllek,

Polgári Edit vagyok, a Dental Menedzser Marketing projekt vezetője.

Kifejezetten fogászati rendelőkkel foglalkozunk, a csapaton belül az én szakterületem a fogászati marketing. Mit jelent ez?

Segítek Neked, mint fogorvosnak, rendelő tulajdonosnak abban, hogy a pácienseidben pont olyan kép alakuljon ki a rendelődről az online térben, amit te a rendelőn belül is képviselsz. Ezt megteheted a weboldaladon és a különböző közösségi média oldalakon keresztül.

Emellett a csapattal segítünk fejleszteni a rendelőn belüli marketingedet, az általunk kifejlesztett ún. “páciens recall” rendszerrel, melynek segítségével meg tudsz ragadni minden lehetőséget, amikor a pácienseiddel kommunikálhatsz, tájékoztathatod őket, egyszóval maximális páciensélményt nyújtasz nekik a fogászati kezelés előtt és után is.

Miért fontos ez?

Ma már szinte teljesen mindegy, hogy szállást, éttermet, fodrászt, vagy fogorvost keresünk, mielőtt bárhová elmegyünk, megnézzük, hogy mit találunk az adott szolgáltatóról a Google-ön, Facebookon, Instagramon, stb. Mi abban segítünk, hogy az, amit a páciens lát Rólad, a rendelődről, az maximálisan meggyőzze őt arról, hogy ez pont az a rendelő és pont az az orvos, akire neki szüksége van.

Állhatsz éppen indulás előtt, vagy lehet a rendelőd már egy több éve működő, viszonylag stabil pácientúrával bíró vállalkozás, a megfelelő fogászati marketing tevékenységekkel rengeteget tudsz lendíteni a rendelő bevételein és a kiszámítható működésén.

Kérem Edit segítségét!

Olvass bele a témához köthető tudástárunkba!

Ügyfeleink rólunk

  • Anna

    „Nekem nagyon tetszett a továbbképzés! Szimpatikus volt, hogy kevesen voltunk és családiasabb volt a hangulat. Az összegzést is tudatosan kezdtem el alkalmazni. Eddig csak nagyobb munkák tervezésénél használtam. Mostmár kisebb kezeléseknél is alkalmazom és már most nagyon hasznosnak bizonyult. Így derült ki pl., hogy a töméseken kívül fogszabályzót is szeretne valaki. Egy másik esetben pedig, tömés után majd héjat vagy koronát szeretne egy másik páciens, hogy sokkal esztétikusabb legyen a mosolya.”
  • Tamás

    „Szerintem nagyon fontos aspektust érintett a képzés, ezért is jelentkeztem, mert a mi esetünkben az első benyomás, a szimpátia elérése a páciens részéről elengedhetetlen. Örülök, hogy ez a képzés ehhez adott eszközöket, hogyan nyerjük meg a hozzánk betérőket.”
  • Csilla

    „Nagyon jo volt a tanfolyam. Tetszett, hogy interaktiv volt. Ezt a tanfolyamot azoknak is tudnam ajanlani, akik fenntartasokkal kezelik a kommunikacios tanfolyamokat.”
  • Gábor

    „Nagyon tetszett, hogy kiscsoportos trening volt es jutott ido a felmerulo kerdeseink megbeszelesere is, Zoli nagyon szimpatikus, baratsagos es felkeszult volt. Javasolnam ezt a tanfolyamot a kesobbiekben foleg a frissen vegzett kollegak szamara, de ugyanugy nagyon hasznos a tobb eve mukodo kollegak szamara is, szoval csak ajanlani tudom! 🙂 ”

Hallgasd meg, mit mondanak rólunk, akikkel már együtt dolgozunk

Akik már minket választottak és nem csalódtak

Küldj üzenetet!