Meglepő, de egy fogászati rendelő sikere nem egyértelműen az orvosok szakmai képzettségén múlik. Mi, a páciensek leginkább az alapján döntünk, hogy milyen szervezett a rendelő, mennyire csábító és hiteles számunkra a megjelenése, hogyan beszélnek velük a recepción és a székben ülve, mennyire megbízható a működés. Ezeket azonban nem tanítják az orvosi egyetemen, így sok nehézségbe ütközhetsz. Az OFTEX által is akkreditált tematikus képzéseink segítségével ezt a tudást szerezheted meg!
Early bird kedvezmények a tavaszi képzéseinkre! Ne maradj le!
Amennyiben január 31-ig jelentkezel, a listaárból kedvezményt adunk!
„Nekem nagyon tetszett a továbbképzés! Szimpatikus volt, hogy kevesen voltunk és családiasabb volt a hangulat. Az összegzést is tudatosan kezdtem el alkalmazni. Eddig csak nagyobb munkák tervezésénél használtam. Mostmár kisebb kezeléseknél is alkalmazom és már most nagyon hasznosnak bizonyult. Így derült ki pl., hogy a töméseken kívül fogszabályzót is szeretne valaki. Egy másik esetben pedig, tömés után majd héjat vagy koronát szeretne egy másik páciens, hogy sokkal esztétikusabb legyen a mosolya.”
Tamás
„Szerintem nagyon fontos aspektust érintett a képzés, ezért is jelentkeztem, mert a mi esetünkben az első benyomás, a szimpátia elérése a páciens részéről elengedhetetlen. Örülök, hogy ez a képzés ehhez adott eszközöket, hogyan nyerjük meg a hozzánk betérőket.”
Csilla
„Nagyon jo volt a tanfolyam. Tetszett, hogy interaktiv volt. Ezt a tanfolyamot azoknak is tudnam ajanlani, akik fenntartasokkal kezelik a kommunikacios tanfolyamokat.”
Gábor
„Nagyon tetszett, hogy kiscsoportos trening volt es jutott ido a felmerulo kerdeseink megbeszelesere is, Zoli nagyon szimpatikus, baratsagos es felkeszult volt. Javasolnam ezt a tanfolyamot a kesobbiekben foleg a frissen vegzett kollegak szamara, de ugyanugy nagyon hasznos a tobb eve mukodo kollegak szamara is, szoval csak ajanlani tudom! 🙂 ”
Hallgasd meg, mit mondanak rólunk, akikkel már együtt dolgozunk