Páciensszerzés és marketing

Páciensszerzés és marketing

Marketing filozófiánk

Szerintünk a fogászati marketing NEM egyenlő a reklámmal. NEM egyenlő a hirdetéssel. Szerintünk a marketing történetmesélés, az adott rendelő történetének elmesélése folyamatosan és fáradhatatlanul. Történeteken keresztül közvetíteni a rendelő értékeit és a munkatársak elköteleződésének miértjét a szakma iránt. Elmesélni azt, hogy hogyan változik meg emberek élete a fogászati kezelések által: szebbé, működőképessé tenni az emberek mosolyát és fogazatát, vagy csak egyszerűen megszüntetni a fájdalmat.

Minden történet más és más. Minden történet egyedi. Minden rendelőnek van egy saját hangja, amire rá kell találnia. Minden rendelőnek a saját sztoriját kell fáradhatatlanul mesélnie, ezzel erősítve a szájhagyományt, a meglévő páciensek
ajánlásait az online térben és a való életben egyaránt. Ezekre vannak eszközök, a sztori azonban mindig egyedi.

Mi abban tudunk Neked segíteni, hogy megtaláld a saját hangodat és megismerd azokat a csatornákat, ahol a történetedet a legtöbb és legnyitottabb fülek felé eljuttathatod.

Segítünk megérteni, mi a Te történeted egyedisége és az általunk ismert és elsajátított marketing tudással egy egységes rendszerbe szedjük azt. Hatékony és fáradhatatlan történetmeséléssel éred el azt, hogy a rendelőd organikusan növekszik majd és olyan pácienseid lesznek, akik együttműködőek és szívesen ajánlanak tovább téged. Mindezt hirdetéssel nem tudod elérni.

Ezekben tudok Neked segíteni

Jelentkezem erre a képzésre

Ügyfeleink rólunk

  • Anna

    „Nekem nagyon tetszett a továbbképzés! Szimpatikus volt, hogy kevesen voltunk és családiasabb volt a hangulat. Az összegzést is tudatosan kezdtem el alkalmazni. Eddig csak nagyobb munkák tervezésénél használtam. Mostmár kisebb kezeléseknél is alkalmazom és már most nagyon hasznosnak bizonyult. Így derült ki pl., hogy a töméseken kívül fogszabályzót is szeretne valaki. Egy másik esetben pedig, tömés után majd héjat vagy koronát szeretne egy másik páciens, hogy sokkal esztétikusabb legyen a mosolya.”
  • Tamás

    „Szerintem nagyon fontos aspektust érintett a képzés, ezért is jelentkeztem, mert a mi esetünkben az első benyomás, a szimpátia elérése a páciens részéről elengedhetetlen. Örülök, hogy ez a képzés ehhez adott eszközöket, hogyan nyerjük meg a hozzánk betérőket.”
  • Csilla

    „Nagyon jo volt a tanfolyam. Tetszett, hogy interaktiv volt. Ezt a tanfolyamot azoknak is tudnam ajanlani, akik fenntartasokkal kezelik a kommunikacios tanfolyamokat.”
  • Gábor

    „Nagyon tetszett, hogy kiscsoportos trening volt es jutott ido a felmerulo kerdeseink megbeszelesere is, Zoli nagyon szimpatikus, baratsagos es felkeszult volt. Javasolnam ezt a tanfolyamot a kesobbiekben foleg a frissen vegzett kollegak szamara, de ugyanugy nagyon hasznos a tobb eve mukodo kollegak szamara is, szoval csak ajanlani tudom! 🙂 ”

Hallgasd meg, mit mondanak rólunk, akikkel már együtt dolgozunk

Akik már minket választottak és nem csalódtak

Küldj üzenetet!