A Hogyan legyél fogorvosból cégvezető az egyik olyan alap programunk, mely minden szemeszterben egyszer megrendezésre kerül. Három alkalmas, három hétig tart és alkalmanként 4 órás modulokban kialakítva adjuk át egy vállalkozás tudatos és emberközpontú vezetéséhez szükséges tudást és kompetenciát.
Minden fogorsvosnak joga van tudni mivel jár vállalkozónak lenni, és minden fogorvosnak joga van hozzáférni egy sikeres vállalkozás működtetéséhez szükséges eszköztárhoz.
A tréning elsősorban jelenlegi, vagy leendő rendelőtulajdonosoknak szól.
A programról részletes információkat találsz ezen a linken: Hogyan legyél fogorvosból cégvezető?
Nincs második esély az első benyomásra – ez az egyik első gondolat, melyet igyekszünk átadni hallgatóinknak a fogászati recepciós programunkon.
A három alkalmas képzés során igyekszünk egy kicsit kilépni a megszokott keretekből, és a páciensek nézőpontjába helyezkedve éljük át közösen a páciens életút első lépéseit. A hatékony kommunikációs technikák mellett panaszmegelőzésről- és kezelésről, valamint idő- és feladatmenedzsmentről is adunk át hasznos, gyakorlati tudást, módszereket, ötleteket a résztvevőinknek.
A képzés hasznos kezdő vagy tapasztaltabb fogászati recepciósoknak, de szeretettel várunk a szakmán kívülről érkező érdeklődőket is, akik szeretnének megismerkedni ezzel a különlegesen színes és izgalmas munkakörrel!
A tréning részletes tematikáját megtalálod itt:
https://dentalmenedzser.hu/kepzes/fogaszati-recepcios-kepzes-2/
A program nem titkolt célja, hogy olyan szakembereket képezzünk, akik egy orvos tulajdonos, vagy vezető orvos mellet magabiztosan tudja irányítani, működtetni és fejleszteni a fogászati rendelőt. Ideális esetben egy orvos csak a szakmával foglalkozik, és egy fogászati menedzser képes áttekinteni a céggel kapcsolatos minden témakört.
Azt az 5 területet fedjük le a programban, amely minden kis- és középvállalkozás üzleti alapját jelenti az ügyfélszerzéstől kezdve az alapvető pénzügyi ismeretekig, a páciens kommunikációtól és koordinációtól a jogi és egyéb hatósági megfelelésekig.
A program méltán népszerű és mind ügyvezetőknek, mind praxismenedzsereknek, mind a továbblépés előtt álló vezető asszisztenseknek értékes tudást ad.
A programot már három alkalommal rendeztük meg sikeresen Erdélyben, Gyergyószentmiklóson. A kurzus szervezője a Dentistry Education by Dr. Székely, amely Dr. Székely Zsolt szájsebész és rendelőtulajdonos „gyermeke”.
Zsolt kiemelten fontosnak tartja a romániai magyar fogorvos közösség támogatását, és folyamatos képzési lehetőséget biztosít nem csak orvos szakmai programok, hanem rendelővezetői, praxismenedzsmenthez köthető programok terén is.
Az ő szervezésével indítottuk el, az összesen hat modulra építkező Praxismenedzsment programot, melyet már három alkalommal sikeresen rendeztünk meg, összesen több, mint 50 erdélyi fogászati munkatárs részvételével.
A program részletei itt találhatóak meg
Az etikus értékesítés és kommunikáció programunk az egyik legnépszerűbb tréningünk. Mind saját szervezésünkben, mind a rendelőknél megtartva „házon belüli” képzésként közel 70 alkalommal került megrendezésre. Konkrét, a mindennapokban használható kommunikációs technikákat tanulunk, gyakorlunk közösen.
A képzést követő napokban, hetekben számos visszajelzést kapunk, amiben a kollégák beszámolnak sikerükről egy-egy korábban nehezebben kezelhetőnek hitt páciens szituációval kapcsolatban.
A program részletes leírása megtalálható itt:
https://dentalmenedzser.hu/kepzes/kommunikacos-trening-fogorvosoknak/
Amikor a Covid-19 járvány az első nagy csapást mérte ránk 2020 márciusában, a fogászati rendelőket hatóságilag megállásra kényszerítették. Mi akkor minden hétköznap reggelente 11 órakor egy 45-50 perces webinárral jelentkeztünk, melyben a fogászati rendelők üzleti irányításának egy-egy kérdését tárgyaltuk. Fix pontot jelentettünk a bizonytalanságban, rendszert adtunk a rendszertelenségben és gyakran naponta 80-90 fogorvos és fogászati kolléga jelenlétében tartottuk a webinárokat. A webinár, mint műfaj kifejezetten ismeretlen volt korábban hazai fogászati szektorban, büszkék vagyunk rá, hogy segítettünk több száz kollégának magabiztsan használni a felületet és új kompetenciát adni a mindennapokhoz.
A rendszeres webinárokat néhány hét után egy szervezett csoportos tréning programmá alakítottuk, amiben 3 hónapon keresztül segítettük a válság menedzselését, és a fogászati cég 5 fő üzleti pillérének megismerését.
Az árazás workshop egy egyalkalmas extrém módon gyakorlati workshop, mely a résztvevők számára segít kialakítani a rendelőjükhöz viszonyított legoptimálisabb árlistát.
Maximalizáltuk 12 főben a létszámot, hiszem csak így lehet valóban interaktívan és nyíltan megbeszélni bizonyos dilemmákat. Készültünk egy rövid elméleti blokkal, mely bemutatja az egészséges árazás kialakításának közgazdasági alapjait, majd az előre kiadott házifeladatok mentén elkezdtük a gyakorlati munkát.
A kiadott kalkulátor segítségével mindenki a saját számaival dolgozott, de közösen mentünk végig a metodikán. A gyakorlati kérdések megoldása közben számos, a rendelőkben felmerülő dilemmát beszéltünk meg. A programon többnyire rendelőtulajdonosok, ügyvezetők, fogászati menedzserek vettek részt.