Saját szervezésű tréningjeink referenciái

Képzéseink

Projekt leírása:

A Hogyan legyél fogorvosból cégvezető az egyik olyan alap programunk, mely minden szemeszterben egyszer megrendezésre kerül. Három alkalmas, három hétig tart és alkalmanként 4 órás modulokban kialakítva adjuk át egy vállalkozás tudatos és emberközpontú vezetéséhez szükséges tudást és kompetenciát.

Minden fogorsvosnak joga van tudni mivel jár vállalkozónak lenni, és minden fogorvosnak joga van hozzáférni egy sikeres vállalkozás működtetéséhez szükséges eszköztárhoz.

A tréning elsősorban jelenlegi, vagy leendő rendelőtulajdonosoknak szól.

A programról részletes információkat találsz ezen a linken: Hogyan legyél fogorvosból cégvezető?

Ezen a projekten dolgozott:

Hogyan legyél fogorvosból cégvezető? - rendszeresen ismétlődő programunk
A résztvevőkkel 2021 őszén

Projekt leírása:

Nincs második esély az első benyomásra – ez az egyik első gondolat, melyet igyekszünk átadni hallgatóinknak a fogászati recepciós programunkon.

A három alkalmas képzés során igyekszünk egy kicsit kilépni a megszokott keretekből, és a páciensek nézőpontjába helyezkedve éljük át közösen a páciens életút első lépéseit. A hatékony kommunikációs technikák mellett panaszmegelőzésről- és kezelésről, valamint idő- és feladatmenedzsmentről is adunk át hasznos, gyakorlati tudást, módszereket, ötleteket a résztvevőinknek.

A képzés hasznos kezdő vagy tapasztaltabb fogászati recepciósoknak, de szeretettel várunk a szakmán kívülről érkező érdeklődőket is, akik szeretnének megismerkedni ezzel a különlegesen színes és izgalmas munkakörrel!

A tréning részletes tematikáját megtalálod itt:

https://dentalmenedzser.hu/kepzes/fogaszati-recepcios-kepzes-2/

 

Ezen a projekten dolgoztak:

Fogászati Recepciós tréning - rendszeresen ismétlődő programunk
2021-es év őszi szemeszterének csapatával.

Projekt leírása:

A program nem titkolt célja, hogy olyan szakembereket képezzünk, akik egy orvos tulajdonos, vagy vezető orvos mellet magabiztosan tudja irányítani, működtetni és fejleszteni a fogászati rendelőt. Ideális esetben egy orvos csak a szakmával foglalkozik, és egy fogászati menedzser képes áttekinteni a céggel kapcsolatos minden témakört.

Azt az 5 területet fedjük le a programban, amely minden kis- és középvállalkozás üzleti alapját jelenti az ügyfélszerzéstől kezdve az alapvető pénzügyi ismeretekig, a páciens kommunikációtól és koordinációtól a jogi és egyéb hatósági megfelelésekig.

A program méltán népszerű és mind ügyvezetőknek, mind praxismenedzsereknek, mind a továbblépés előtt álló vezető asszisztenseknek értékes tudást ad.

Ezen a projekten dolgoztak:

Fogászati Menedzser Képzés - rendszeresen ismétlődő programunk
A 2021 őszi szemeszter csapatával.

Projekt leírása:

A programot már három alkalommal rendeztük meg sikeresen Erdélyben, Gyergyószentmiklóson. A kurzus szervezője a Dentistry Education by Dr. Székely, amely Dr. Székely Zsolt szájsebész és rendelőtulajdonos „gyermeke”.

Zsolt kiemelten fontosnak tartja a romániai magyar fogorvos közösség támogatását, és folyamatos képzési lehetőséget biztosít nem csak orvos szakmai programok, hanem rendelővezetői, praxismenedzsmenthez köthető programok terén is.

Az ő szervezésével indítottuk el, az összesen hat modulra építkező Praxismenedzsment programot, melyet már három alkalommal sikeresen rendeztünk meg, összesen több, mint 50 erdélyi fogászati munkatárs részvételével.

A program részletei itt találhatóak meg

Ezen a projekten dolgozott:

Praxismenedzsment kurzus - Gyergyószentmiklós (Erdély, Románia)
A 2021. májusában véget ért kurzus csoport tagjaival.

Projekt leírása:

Az etikus értékesítés és kommunikáció programunk az egyik legnépszerűbb tréningünk. Mind saját szervezésünkben, mind a rendelőknél megtartva „házon belüli” képzésként közel 70 alkalommal került megrendezésre. Konkrét, a mindennapokban használható kommunikációs technikákat tanulunk, gyakorlunk közösen.

A képzést követő napokban, hetekben számos visszajelzést kapunk, amiben a kollégák beszámolnak sikerükről egy-egy korábban nehezebben kezelhetőnek hitt páciens szituációval kapcsolatban.

A program részletes leírása megtalálható itt:

https://dentalmenedzser.hu/kepzes/kommunikacos-trening-fogorvosoknak/

Ezen a projekten dolgozott:

Etikus értékesítés és kommunikáció

Projekt leírása:

Amikor a Covid-19 járvány az első nagy csapást mérte ránk 2020 márciusában, a fogászati rendelőket hatóságilag megállásra kényszerítették. Mi akkor minden hétköznap reggelente 11 órakor egy 45-50 perces webinárral jelentkeztünk, melyben a fogászati rendelők üzleti irányításának egy-egy kérdését tárgyaltuk. Fix pontot jelentettünk a bizonytalanságban, rendszert adtunk a rendszertelenségben és gyakran naponta 80-90 fogorvos és fogászati kolléga jelenlétében tartottuk a webinárokat. A webinár, mint műfaj kifejezetten ismeretlen volt korábban hazai fogászati szektorban, büszkék vagyunk rá, hogy segítettünk több száz kollégának magabiztsan használni a felületet és új kompetenciát adni a mindennapokhoz.

A rendszeres webinárokat néhány hét után egy szervezett csoportos tréning programmá alakítottuk, amiben 3 hónapon keresztül segítettük a válság menedzselését, és a fogászati cég 5 fő üzleti pillérének megismerését.

Ezen a projekten dolgoztak:

Válságkezelő és Üzleti Felkészítő Program (Webinár) - 2020. május - július
Az egyik előadásunk, Zoomon

Projekt leírása:

Az árazás workshop egy egyalkalmas extrém módon gyakorlati workshop, mely a résztvevők számára segít kialakítani a rendelőjükhöz viszonyított legoptimálisabb árlistát.

Maximalizáltuk 12 főben a létszámot, hiszem csak így lehet valóban interaktívan és nyíltan megbeszélni bizonyos dilemmákat. Készültünk egy rövid elméleti blokkal, mely bemutatja az egészséges árazás kialakításának közgazdasági alapjait, majd az előre kiadott házifeladatok mentén elkezdtük a gyakorlati munkát.

A kiadott kalkulátor segítségével mindenki a saját számaival dolgozott, de közösen mentünk végig a metodikán. A gyakorlati kérdések megoldása közben számos, a rendelőkben felmerülő dilemmát beszéltünk meg. A programon többnyire rendelőtulajdonosok, ügyvezetők, fogászati menedzserek vettek részt.

Ezen a projekten dolgozott:

Árazás Workshop
2021. Novemberében közösen készítettük az árlstáinkat

Ügyfeleink rólunk

  • Anna

    „Nekem nagyon tetszett a továbbképzés! Szimpatikus volt, hogy kevesen voltunk és családiasabb volt a hangulat. Az összegzést is tudatosan kezdtem el alkalmazni. Eddig csak nagyobb munkák tervezésénél használtam. Mostmár kisebb kezeléseknél is alkalmazom és már most nagyon hasznosnak bizonyult. Így derült ki pl., hogy a töméseken kívül fogszabályzót is szeretne valaki. Egy másik esetben pedig, tömés után majd héjat vagy koronát szeretne egy másik páciens, hogy sokkal esztétikusabb legyen a mosolya.”
  • Tamás

    „Szerintem nagyon fontos aspektust érintett a képzés, ezért is jelentkeztem, mert a mi esetünkben az első benyomás, a szimpátia elérése a páciens részéről elengedhetetlen. Örülök, hogy ez a képzés ehhez adott eszközöket, hogyan nyerjük meg a hozzánk betérőket.”
  • Csilla

    „Nagyon jo volt a tanfolyam. Tetszett, hogy interaktiv volt. Ezt a tanfolyamot azoknak is tudnam ajanlani, akik fenntartasokkal kezelik a kommunikacios tanfolyamokat.”
  • Gábor

    „Nagyon tetszett, hogy kiscsoportos trening volt es jutott ido a felmerulo kerdeseink megbeszelesere is, Zoli nagyon szimpatikus, baratsagos es felkeszult volt. Javasolnam ezt a tanfolyamot a kesobbiekben foleg a frissen vegzett kollegak szamara, de ugyanugy nagyon hasznos a tobb eve mukodo kollegak szamara is, szoval csak ajanlani tudom! 🙂 ”

Hallgasd meg, mit mondanak rólunk, akikkel már együtt dolgozunk

Akik már minket választottak és nem csalódtak

Küldj üzenetet!