
Megtalálni a tökéletes munkatársat egy üres pozícióra mostanában nehezebb, mint megtölteni a rendelőt új páciensekkel. Mi is rendszeresen adunk fel fogászati apróhirdetést fogorvos, asszisztens vagy praxismenedzser munkakörre az ügyfeleinknek, így lehetőségünk van egyre sikeresebbé tenni a felhívásokat. Megosztunk 3 tippet, ami nagyban növel(het)i jelentkezők számát!
Legyen minél pontosabb a megfogalmazás!
Ezt a hirdetést egy Facebook csoportban találtam. Kérlek, először olvasd végig:
Megfogalmazódtak benned kérdések a munka kapcsán? Mert bennem csak azok merültek fel! Hol van ez a rendelő? Milyen munkakörre keresnek embert? Egyáltalán orvos-e az, akit keresnek? Milyen napokat lehet vállalni? Új rendelő vagy nagymúltú? Illusztrációnak két székfotót mellékeltek.
Tapasztalatom szerint a “ki, mit, mikor, hol” négyese csodákat tesz!
- Azaz kit keresünk? A pozíció pontosan megnevezve: min. 3 év tapasztalattal rendelkező fogorvos vagy szakvizsgázott fogorvos konzerváló területre stb.
- Milyen feladatokat szeretnénk, ha ellátna? Pl. mikroszkópos gyökérkezelések vagy kisebb szájsebészeti munkák, mint bölcsességfog-eltávolítás stb.
- Mikor? Hetente hány műszakban szeretnénk, ha velünk dolgozni? Akár azt is meg tudod mondani, hogy melyek ezek a napok és időszakok? Még profibb!
- Hol? Ez rengeteg helyen lemarad, pedig az egyik legfontosabb információ! Belvárosi, nagy forgalmú, bejáratott rendelő? Vagy egy új gyöngyszem egy vidéki nagyvárosban? Mindenképp pontosítani kell, akár már a címben vagy az első sorokban.