Fogászati apróhirdetés – 3 tipp, hogy még sikeresebb legyen a hirdetésed!

2022.12.07.
Szemes Orsi
fogászati apróhirdetés_4 Végigolvasás < 1 perc

Megtalálni a tökéletes munkatársat egy üres pozícióra mostanában nehezebb, mint megtölteni a rendelőt új páciensekkel. Mi is rendszeresen adunk fel fogászati apróhirdetést fogorvos, asszisztens vagy praxismenedzser munkakörre az ügyfeleinknek, így lehetőségünk van egyre sikeresebbé tenni a felhívásokat. Megosztunk 3 tippet, ami nagyban növel(het)i jelentkezők számát!

Legyen minél pontosabb a megfogalmazás!

Ezt a hirdetést egy Facebook csoportban találtam. Kérlek, először olvasd végig:

fogászati apróhirdetés

Megfogalmazódtak benned kérdések a munka kapcsán? Mert bennem csak azok merültek fel! Hol van ez a rendelő? Milyen munkakörre keresnek embert? Egyáltalán orvos-e az, akit keresnek? Milyen napokat lehet vállalni? Új rendelő vagy nagymúltú? Illusztrációnak két székfotót mellékeltek. 

Tapasztalatom szerint a “ki, mit, mikor, hol” négyese csodákat tesz! 

  • Azaz kit keresünk? A pozíció pontosan megnevezve: min. 3 év tapasztalattal rendelkező fogorvos vagy szakvizsgázott fogorvos konzerváló területre stb. 
  • Milyen feladatokat szeretnénk, ha ellátna? Pl. mikroszkópos gyökérkezelések vagy kisebb szájsebészeti munkák, mint bölcsességfog-eltávolítás stb. 
  • Mikor? Hetente hány műszakban szeretnénk, ha velünk dolgozni? Akár azt is meg tudod mondani, hogy melyek ezek a napok és időszakok? Még profibb! 
  • Hol? Ez rengeteg helyen lemarad, pedig az egyik legfontosabb információ! Belvárosi, nagy forgalmú, bejáratott rendelő? Vagy egy új gyöngyszem egy vidéki nagyvárosban? Mindenképp pontosítani kell, akár már a címben vagy az első sorokban. 
Hasonló írásaink

Küldj üzenetet!