Praxismenedzsment tehermentesítő csomag

Praxismenedzsment tehermentesîtő csomag

Csinálja meg helyettem valaki!!!

  • Nem tudod, mi a kötelező adminisztráció, ha csatlakozik hozzád egy új asszisztens?
  • Segítségre szorulsz a személyes közreműködők bejelentésében?
  • Nem érted, mi dolgod a HENYIR-rel és miért?
  • Fogalmad sincs, hogy fog tudni receptet feltölteni az EESZT-be az új orvosod?

…és igazán nem is akarod ezeket tudni?

Jó lenne, ha mindezeket valaki elvégezné helyetted, de nem szeretnél ezért egy új munkatársat felvenni?

Jó hírünk van:  A Praxismenedzsment tehermentesítő csomagunkat Neked találtuk ki!

Az orvos-rendelőtulajdonos feladata és hivatása elsősorban a gyógyítás, másodsorban a jó munkahelyi körülmények megteremtése, végül pedig a profitábilis működés.

Szabályok azonban sajnos vannak, és ezeknek meg kell felelned, hogy ne kapj bírságot és ne függesszék fel a működésedet. A szabályok bonyolultak, sok van belőlük, a megfelelés pedig sokszor nem egyszerű – és rengeteg idődet emésztik fel. MOSTANÁIG.

Hisszük, hogy ahogy nem kellett megtanulnod adóbevallást készíteni (hiszen van könyvelőd), nem kell megtanulnod az ESZENY rendszert vagy az EESZT bonyolult műszaki hátterét sem, hiszen ez szinte egy külön szakma.

Érdekel
Praxismenedzsment tehermentesîtő csomag

Hogyan tudunk mindebben segíteni?

Mit kapsz a csomag részeként?

  • Új egészségügyi dolgozó munkavállaló bejelentése ESZENY rendszerben
  • Új személyes közreműködő bejelentése ESZENY rendszerben
  • Rendelési idő módosítás ESZENY rendszerben
  • Régi dolgozók kijelentése
  • EESZT mátrix kezelése, naprakészen tartása
  • Berendezések kötelező felülvizsgálatának követése, megszervezése
  • Teljeskörű HENYIR rendszeres adatszolgáltatás elvégzése
  • A fentiekhez szükséges iratminták
  • Hatósági kapcsolattartás (népegészségügy, OKFŐ)
  • Korlátlan szakértői tanácsadás telefonon/e-mailben
  • Megbízható külsős szakértői kapcsolatok (pl.: sugárvédelem, munkavédelem)

Hogyan működik?

Egy első megbeszélésen tisztázzuk a teendőinket, megkapjuk a hozzáféréseket és onnantól kezdve nincs dolgod. Mi a hó végén riportálunk Neked, hogy mi mindent végeztünk el helyetted a céged számára. A szolgáltatás havidíjas rendszerben működik. 12 hónap egyösszegű befizetése esetén 1 hónapot elengedünk! (minimum előfizetés: 6 hónap)

65 000 Ft + ÁFA / hónap
Ezt kérem!
Sziklási Beáta (Bejci) Praxis tanácsadó

Sziklási Beáta vagyok, a Dental Menedzser hatósági megfelelés szakértője.

Az elmúlt 17 évemet fogászati pályán töltöttem, így bőven volt alkalmam megtapasztalni, milyen erőforrásigényes bizonyos hivatali ügyeket véghez vinni, értelmezni a hatályos szabályozásokat, vagy egyáltalán csak kapcsolatot tartani a megfelelő hatóságokkal. Talán az egyik legösszetettebb feladat a működési engedély igénylése és bővítése, melyben boldogan állok rendelkezésedre, hogy a valóban fontos dolgokkal foglalkozhass! Ebben tudok Neked segíteni.
Kérem Bea segítségét! Hívom Beát

Ügyfeleink rólunk

Olvass bele a témához köthető tudástárunkba!

Akik már minket választottak és nem csalódtak

Küldj üzenetet!