Csinálja meg helyettem valaki!!!
- Nem tudod, mi a kötelező adminisztráció, ha csatlakozik hozzád egy új asszisztens?
- Segítségre szorulsz a személyes közreműködők bejelentésében?
- Nem érted, mi dolgod a HENYIR-rel és miért?
- Fogalmad sincs, hogy fog tudni receptet feltölteni az EESZT-be az új orvosod?
…és igazán nem is akarod ezeket tudni?
Jó lenne, ha mindezeket valaki elvégezné helyetted, de nem szeretnél ezért egy új munkatársat felvenni?
Jó hírünk van: A Praxismenedzsment tehermentesítő csomagunkat Neked találtuk ki!
Az orvos-rendelőtulajdonos feladata és hivatása elsősorban a gyógyítás, másodsorban a jó munkahelyi körülmények megteremtése, végül pedig a profitábilis működés.
Szabályok azonban sajnos vannak, és ezeknek meg kell felelned, hogy ne kapj bírságot és ne függesszék fel a működésedet. A szabályok bonyolultak, sok van belőlük, a megfelelés pedig sokszor nem egyszerű – és rengeteg idődet emésztik fel. MOSTANÁIG.
Hisszük, hogy ahogy nem kellett megtanulnod adóbevallást készíteni (hiszen van könyvelőd), nem kell megtanulnod az ESZENY rendszert vagy az EESZT bonyolult műszaki hátterét sem, hiszen ez szinte egy külön szakma.