Mit tegyek, ha az eddigi módszerek nem működnek?
Ha egy problémára mindig ugyanazt a megoldást adod, butaság lenne az eddigitől eltérő eredményt várni tőle – tartja a mondás.
Ha nő a céged, nő a pácientúrád, hónapról hónapra új kihívásokkal kell megkűzdened. Minden ami ma még működött és kiszolgálta a pácienseidet és a rendelőd működését, az holnap már nem biztos, hogy jó lesz. “Elvesznek” az új páciensek a rendszerben? Nem hívjátok vissza őket?
Egyre több a félreértés, kommunikációs elcsúszás? Kinek a felelőssége az adott feladat? Először volt elégedetlen egy páciens? Talán ismerősek ezek a kérdések…
Itt két lehetőséged van:
- Felnősz a feladathoz és új eszközökhöz nyúlsz, hogy a növekedés ne menjen a saját magánéleted és a rendelői szolgáltatás színvonalának rovására.
- Ugyanúgy csinálod a dolgokat, ahogy eddig és hamarosan kiégsz, elfáradsz, esik a színvonal a rendelődben és elveszíted a fonalat.


A jó hír az, hogy ezeknek a mérföldköveknek mind van szakirodalma, jól beazonosíthatóak és külső segítséggel képes leszel áthidalni ezeket a fázisokat. Ha úgy érzed, hogy a rendelő szervezettségét a következő szintre kell juttatni, keress bizalommal, számos esetben segítettem már fogorvosoknak újraszervezni és hatékonnyá tenni a rendelőjüket, úgy, hogy a pácienseknek nyújtott szolgáltatás színvonala is nőni tudott.