Rólunk
Képzéseink
ESZENY-ISZONY – Életmentő workshop Xanax helyett
A MATEK – Dental Thriller fogorvosoknak (élő workshop)
Panaszkezelés – erőszakmentesen, eredményesen
Fogászati recepciós képzés
Fogorvosi Rendelővezetői Mesterkurzus 2025 ősz
Értékesítési- és etikus meggyőzéstechnikák az első konzultációra
Belsős kompetencia feljlesztő tréningek fogászatok számára
Szolgáltatásaink
Fogászati marketing
Páciens koordináció
Hatósági megfelelés
Fogászati pénzügyi szolgáltatásaink
Szervezet- és vezetőfejlesztés
Referenciáink
Tudástár
Írásaink
Podcastjeink
Webinárjaink
Címke: DigitálisSzájhagyomány
Engedd, hogy segítsünk a rendelőd vezetésében!
Hetente egy új cikk a praxismenedzsmentről, mely segít a mindennapi rendelővezetésben. Ingyenes és azonnal használható tanácsok!
Vezetéknév*
Keresztnév*
Email*
Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
„Mosni kellett volna”
Végigolvasás
2
perc
„Mosni kellett volna” Az utóbbi időben több platformon is foglalkoztunk a rendelői munkakörnyezetben előforduló mikroagresszió fogalmával (pl. itt és itt), […]
Hosszú távú károk 400 forintért
Végigolvasás
3
perc
Hosszú távú károk 400 forintért Az emberek nem arra emlékeznek, hogy mit mondtál, nem arra emlékeznek, hogy hogyan mondtad, hanem […]
Így kérj véleményt a rendelőben – fizikai ötlettel!
Végigolvasás
2
perc
Így kérj véleményt a rendelőben – fizikai ötlettel! A szájhagyomány erejéről nem tudunk eleget beszélni! Ha olvastál már tőlünk szakmai […]
Mi fán terem a fogászati SEO? Az organikus páciens szerzés
Végigolvasás
4
perc
Hallottál már a SEO-ról? Tudod, hogy mi az a keresőoptimalizálás? Vagy már a kérdést sem érted, hogy miért kellene ezeket […]
Top3 online kommunikációs csatorna, amit használnod KELL!
Végigolvasás
4
perc
Hihetetlen korát éli a kommunikáció és a digitális szájhagyomány! Túlzás nélkül mondom, hogy napi szinten döbbenek le, hogy milyen insta […]
Honlapkészítési útmutató – Tervezés szakasza
Végigolvasás
4
perc
Honlapja ma már egy egyszemélyes vállalkozásnak is van, ez a honlapkészítési útmutató a saját tapasztalatainkat summázza, kifejezetten fogorvosok számára. Akár […]
Találd meg a saját hangod!
Végigolvasás
3
perc
Szerettem volna adatot gyűjteni (Edit) fogászati marketing témában a magyarok internetezési szokásairól, hogy alátámasszam az online kommunikációs tér mindent átütő […]
Amit már a kezelés előtt meg tud ítélni a páciensed
Végigolvasás
3
perc
Gondoltad volna, hogy a páciensed elégedettsége javarészt már akkor eldől, amikor még be sem adtad az érzéstelenítőt? Ha a kezelés […]
Hány csillagos a rendelőd?
Végigolvasás
3
perc
Ideje megbarátkozni a gondolattal, hogy pácienseid a döntéseik meghozatalakor egyre gyakrabban támaszkodnak az online felületek értékelési platformjaira. Minél nagyobb értékű […]
Az elégedetlen páciens IV. – Amikor elszabadulnak az indulatok
Végigolvasás
5
perc
Korábbi cikkeinkben körbejártuk a panaszmegelőzés, a felismerés és a korai beavatkozás fontos szempontjait, amelyek egy fogorvosi rendelőben felmerülhetnek. A cikksorozatunk […]
Az elégedetlen páciens I.: A profilaktikus panaszkezelés
Végigolvasás
3
perc
Végeztem az utóbbi időben egy nem reprezentatív felmérést néhány fogászaton dolgozó ismerősöm bevonásával. Arra voltam kíváncsi, mik azok a pillanatok, […]
Mit tudsz, amit mások nem? – 6 lépés, hogy megtaláld a saját hangod!
Végigolvasás
3
perc
Miért lehet az, hogy a közeledben lévő, kifejezetten drága rendelőbe sokkal több páciens megy, mint Hozzád, aki megfizethető árakon dolgozol? […]
1
2
Akik már minket választottak és nem csalódtak
Küldj üzenetet!
Vezetéknév*
Keresztnév*
Email*
Telefonszám
Rendelő neve*
Város*
Üzenet
Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
Elfogadom, hogy a DentalMenedzser csapata időnként hírlevelet küldjön számomra