Rólunk
Képzéseink
ESZENY-ISZONY – Életmentő workshop Xanax helyett
A MATEK – Dental Thriller fogorvosoknak (élő workshop)
Panaszkezelés – erőszakmentesen, eredményesen
Fogászati recepciós képzés
Fogorvosi Rendelővezetői Mesterkurzus 2025 ősz
Értékesítési- és etikus meggyőzéstechnikák az első konzultációra
Belsős kompetencia feljlesztő tréningek fogászatok számára
Szolgáltatásaink
Fogászati marketing
Páciens koordináció
Hatósági megfelelés
Fogászati pénzügyi szolgáltatásaink
Szervezet- és vezetőfejlesztés
Referenciáink
Tudástár
Írásaink
Podcastjeink
Webinárjaink
Címke: Fogászati rendelő
Engedd, hogy segítsünk a rendelőd vezetésében!
Hetente egy új cikk a praxismenedzsmentről, mely segít a mindennapi rendelővezetésben. Ingyenes és azonnal használható tanácsok!
Vezetéknév*
Keresztnév*
Email*
Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
A fogászat tényleg egy toxikus műfaj?
Végigolvasás
2
perc
A fogászat tényleg egy toxikus műfaj? Személy szerint nem gondolom alapvetésnek, hogy a fogászati rendelő toxikus. Viszont ha az ember […]
5+1 lépés a hatékony panaszkezeléshez
Végigolvasás
2
perc
A hatékony panaszkezelés 5+1 lépése A panaszkezelés elengedhetetlen az egészségügyi szolgáltatóknál is a páciensek bizalmának megtartásához és a rendelő jó […]
Kinyisson-e a rendelő a két ünnep között?
Végigolvasás
3
perc
A praxismenedzsment és a karácsony A fogászati praxismenedzsment karácsonykor sem mentes a kihívásoktól. A teljesség igénye nélkül idéznék néhány mondatot, […]
Mit tegyek most? – Válságkezelési stratégiák (Covid-19)
Végigolvasás
4
perc
A közelmúltig a tömegmédiában csak számunkra megfoghatatlan, távoli események, a világ túloldalán történő, ránk közvetlen hatást nem gyakorló történésekről hallottunk. […]
Maradj éhes, maradj alázatos!
Végigolvasás
2
perc
“Stay hungry, stay humbled” – mindig is szerettem az ilyen és ehhez hasonló mondatokat. Legutóbb ezt a szószerkezetet Dr. Kisznyér […]
13 szó, ami elvisz téged a tökéletes jövőbe!
Végigolvasás
< 1
perc
Három éves vízió Éves célkitűzés Negyedéves terv Havi teljesítménymutatók Heti időbeosztás Napi feladatok
Az Akronimisztikus Szörnyek támadása – EESZT; GDPR; ANTSZ; NAV; KATA!!
Végigolvasás
2
perc
Ivan Petrovics Pavlov 1904-ben orvostudományi Nobel-díjban részesült a feltételes reflex jelenségének felfedezéséért. A kísérletet mindenki ismeri: kutyák emésztési funkcióit vizsgálta […]
Amit ma letehetsz, ne cipeld holnapig! – gondolatok a praxisfejlesztésről
Végigolvasás
2
perc
Mindnyájunkban van egy rossz beidegződés… MINDENKIBEN, bennem is, benned is. Egy rossz szokás, amit minél előbb leteszünk, annál hamarabb szabadulunk […]
„Eddig is így csináltuk, és azzal is működtünk” – gondolatok a fejlődés gátjairól
Végigolvasás
3
perc
„To improve is to change; to be perfect is to change often.” A mondat Winston Churchill szájából hangzott el, és […]
Hányféle kezelési tervet készítsek?
Végigolvasás
2
perc
Mit válaszolnál, ha a páciensed feltenné neked a következő kérdések valamelyikét? Van Önöknél fehérítés? Ha koronát szeretnék csináltatni, akkor az […]
13 szó, ami jelentősen megnöveli a bevételeidet
Végigolvasás
< 1
perc
Léteznek olyan technikák, melyek azonnal elsajátíthatók, nem igényelnek anyagi vagy időbeli ráfordítást, a hatásuk azonban szinte azonnal megmutatkozik a rendelőd […]
Az elégedetlen páciens III. – „Addig jó, amíg csönd van”
Végigolvasás
3
perc
A panaszesetek analíziséről szóló cikksorozatunk legutóbbi részében megvizsgáltuk az elégedetlenség öt lépcsőfokát, és azok tüneteit, kísérőjelenségeit. Most ejtsünk néhány szót […]
1
2
Akik már minket választottak és nem csalódtak
Küldj üzenetet!
Vezetéknév*
Keresztnév*
Email*
Telefonszám
Rendelő neve*
Város*
Üzenet
Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
Elfogadom, hogy a DentalMenedzser csapata időnként hírlevelet küldjön számomra