Rólunk
Képzéseink
ESZENY-ISZONY – Életmentő workshop Xanax helyett
A MATEK – Dental Thriller fogorvosoknak (élő workshop)
Panaszkezelés – erőszakmentesen, eredményesen
Fogászati recepciós képzés
Fogorvosi Rendelővezetői Mesterkurzus 2025 ősz
Értékesítési- és etikus meggyőzéstechnikák az első konzultációra
Belsős kompetencia feljlesztő tréningek fogászatok számára
Szolgáltatásaink
Fogászati marketing
Páciens koordináció
Hatósági megfelelés
Fogászati pénzügyi szolgáltatásaink
Szervezet- és vezetőfejlesztés
Referenciáink
Tudástár
Írásaink
Podcastjeink
Webinárjaink
Címke: PraxisMenedzsment
Engedd, hogy segítsünk a rendelőd vezetésében!
Hetente egy új cikk a praxismenedzsmentről, mely segít a mindennapi rendelővezetésben. Ingyenes és azonnal használható tanácsok!
Vezetéknév*
Keresztnév*
Email*
Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
Maradj éhes, maradj alázatos!
Végigolvasás
2
perc
“Stay hungry, stay humbled” – mindig is szerettem az ilyen és ehhez hasonló mondatokat. Legutóbb ezt a szószerkezetet Dr. Kisznyér […]
13 szó, ami elvisz téged a tökéletes jövőbe!
Végigolvasás
< 1
perc
Három éves vízió Éves célkitűzés Negyedéves terv Havi teljesítménymutatók Heti időbeosztás Napi feladatok
Az Akronimisztikus Szörnyek támadása – EESZT; GDPR; ANTSZ; NAV; KATA!!
Végigolvasás
2
perc
Ivan Petrovics Pavlov 1904-ben orvostudományi Nobel-díjban részesült a feltételes reflex jelenségének felfedezéséért. A kísérletet mindenki ismeri: kutyák emésztési funkcióit vizsgálta […]
Amit ma letehetsz, ne cipeld holnapig! – gondolatok a praxisfejlesztésről
Végigolvasás
2
perc
Mindnyájunkban van egy rossz beidegződés… MINDENKIBEN, bennem is, benned is. Egy rossz szokás, amit minél előbb leteszünk, annál hamarabb szabadulunk […]
Hányféle kezelési tervet készítsek?
Végigolvasás
2
perc
Mit válaszolnál, ha a páciensed feltenné neked a következő kérdések valamelyikét? Van Önöknél fehérítés? Ha koronát szeretnék csináltatni, akkor az […]
Az elégedetlen páciens III. – „Addig jó, amíg csönd van”
Végigolvasás
3
perc
A panaszesetek analíziséről szóló cikksorozatunk legutóbbi részében megvizsgáltuk az elégedetlenség öt lépcsőfokát, és azok tüneteit, kísérőjelenségeit. Most ejtsünk néhány szót […]
Két szó, ami többszörösére növeli vezetői hatékonyságod!
Végigolvasás
< 1
perc
Kérlek. Köszönöm.
Hogyan tudod megtartani az asszisztenseidet?
Végigolvasás
3
perc
Nem, nem Te vagy az egyetlen, akinek a rendelőjében jönnek, mennek az asszisztensek…. Igen, egyet értek, nagyon nehéz a munkaerő […]
Tipp: vegyük át ezt is „okosba”!
Végigolvasás
4
perc
Mindenki a saját szerencséjének a kovácsa, és mindenki a saját pecsenyéjét sütögeti. Mielőtt tovább olvasnál, hadd szögezzem le, hogy tudom, […]
Kedvezményvadászok vs. Potenciális páciensek
Végigolvasás
2
perc
Gyakran megkérdeztek a rendelőtökkel kapcsolatos egy-egy konkrét hirdetéssel, reklámmal kapcsolatban, legyen az online vagy offline: Érdemes csinálni? Mennyit költsek rá? […]
Amire büszkék lehetünk – mi a páciensekért, a páciensek értünk!
Végigolvasás
2
perc
Októberben a Dental World Hungary kiállításon megkérdeztem néhány látogatót (fogorvosokat), hogy az alábbi kategóriák közül, ők mit tartanának a […]
Mit tegyél, ha késés van a rendelődben? – TIPP!
Végigolvasás
< 1
perc
Kiszámíthatatlan Neked, frusztráló a páciensnek. Megelőzni nem lehet, és nem tudod, mikor fog bekövetkezni. A pácienseid komoly összegeket fizetnek Neked […]
1
2
3
Akik már minket választottak és nem csalódtak
Küldj üzenetet!
Vezetéknév*
Keresztnév*
Email*
Telefonszám
Rendelő neve*
Város*
Üzenet
Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
Elfogadom, hogy a DentalMenedzser csapata időnként hírlevelet küldjön számomra