Rólunk
Képzéseink
ESZENY-ISZONY – Életmentő workshop Xanax helyett
A MATEK – Dental Thriller fogorvosoknak (élő workshop)
Panaszkezelés – erőszakmentesen, eredményesen
Fogászati recepciós képzés
Fogorvosi Rendelővezetői Mesterkurzus 2025 ősz
Értékesítési- és etikus meggyőzéstechnikák az első konzultációra
Belsős kompetencia feljlesztő tréningek fogászatok számára
Szolgáltatásaink
Fogászati marketing
Páciens koordináció
Hatósági megfelelés
Fogászati pénzügyi szolgáltatásaink
Szervezet- és vezetőfejlesztés
Referenciáink
Tudástár
Írásaink
Podcastjeink
Webinárjaink
Címke: Recepció és páciensélmény
Engedd, hogy segítsünk a rendelőd vezetésében!
Hetente egy új cikk a praxismenedzsmentről, mely segít a mindennapi rendelővezetésben. Ingyenes és azonnal használható tanácsok!
Vezetéknév*
Keresztnév*
Email*
Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
Hosszú távú károk 400 forintért
Végigolvasás
3
perc
Hosszú távú károk 400 forintért Az emberek nem arra emlékeznek, hogy mit mondtál, nem arra emlékeznek, hogy hogyan mondtad, hanem […]
Te mit teszel, ha késés van a rendelőben?
Végigolvasás
< 1
perc
Tények: Minden fogászati rendelőben olykor előfordul, hogy lesz késés. Bármennyire jól tervezed az időpontjaid hosszát, bármikor beleszaladhatsz egy váratlan dologba, […]
Dr. Notesz és Dr. Turbó esete az elvesztett pácienssel.
Végigolvasás
< 1
perc
Ez a történet megtörtént eseményeken alapul, egy kedves ismerősöm a közelmúltban mesélte el gyermekkori traumáját a fogorvos(ok)nál. A neveket és […]
Akik már minket választottak és nem csalódtak
Küldj üzenetet!
Vezetéknév*
Keresztnév*
Email*
Telefonszám
Rendelő neve*
Város*
Üzenet
Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
Elfogadom, hogy a DentalMenedzser csapata időnként hírlevelet küldjön számomra