Rólunk
Képzéseink
ESZENY-ISZONY – Életmentő workshop Xanax helyett
A MATEK – Dental Thriller fogorvosoknak (élő workshop)
Panaszkezelés – erőszakmentesen, eredményesen
Fogászati recepciós képzés
Fogorvosi Rendelővezetői Mesterkurzus 2025 ősz
Értékesítési- és etikus meggyőzéstechnikák az első konzultációra
Belsős kompetencia feljlesztő tréningek fogászatok számára
Szolgáltatásaink
Fogászati marketing
Páciens koordináció
Hatósági megfelelés
Fogászati pénzügyi szolgáltatásaink
Szervezet- és vezetőfejlesztés
Referenciáink
Tudástár
Írásaink
Podcastjeink
Webinárjaink
Címke: Recepció szervezés és páciensélmény
Engedd, hogy segítsünk a rendelőd vezetésében!
Hetente egy új cikk a praxismenedzsmentről, mely segít a mindennapi rendelővezetésben. Ingyenes és azonnal használható tanácsok!
Vezetéknév*
Keresztnév*
Email*
Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
…és elmeséli nekem a fél életét
Végigolvasás
2
perc
…és elmeséli nekem a fél életét Na, már megint egy mammer, erre is rá fog menni a fél napom. Az […]
Hosszú távú károk 400 forintért
Végigolvasás
3
perc
Hosszú távú károk 400 forintért Az emberek nem arra emlékeznek, hogy mit mondtál, nem arra emlékeznek, hogy hogyan mondtad, hanem […]
Képzéseink újratöltve! – 2022-es tavaszi programunk
Végigolvasás
3
perc
Ahogy az idei év eddig legolvasottabb cikkében is írtuk (merthogy eddig ez az egy cikkünk volt idén 🙂 ), a […]
A metakommunikáció szerepe a pácienséletútban II. – A test helye és helyzete
Végigolvasás
3
perc
Non-verbális eszközök a páciensélmény szolgálatában Cikksorozatunk előző részében kritikus szemeinket az ügyfélvárók adottságaira és berendezéseire vetettük és megnéztük, milyen […]
A metakommunikáció szerepe a páciens-életútban I. – A beszélő váró
Végigolvasás
3
perc
A napokban ledöntött a lábamról egy kellemetlen, lázas-köhögős nyavalya, amelyet persze egy évvel ezelőtt vállrándítással és citromos teával kezeltem volna, […]
Amit már a kezelés előtt meg tud ítélni a páciensed
Végigolvasás
3
perc
Gondoltad volna, hogy a páciensed elégedettsége javarészt már akkor eldől, amikor még be sem adtad az érzéstelenítőt? Ha a kezelés […]
Az elégedetlen páciens IV. – Amikor elszabadulnak az indulatok
Végigolvasás
5
perc
Korábbi cikkeinkben körbejártuk a panaszmegelőzés, a felismerés és a korai beavatkozás fontos szempontjait, amelyek egy fogorvosi rendelőben felmerülhetnek. A cikksorozatunk […]
Az elégedetlen páciens III. – „Addig jó, amíg csönd van”
Végigolvasás
3
perc
A panaszesetek analíziséről szóló cikksorozatunk legutóbbi részében megvizsgáltuk az elégedetlenség öt lépcsőfokát, és azok tüneteit, kísérőjelenségeit. Most ejtsünk néhány szót […]
Az elégedetlen páciens II. Az elégedetlenség 5 lépcsője
Végigolvasás
2
perc
Miután a cikksorozatunk első részében körbejártuk a panaszmegelőzés témakörét, most foglalkozzunk azokkal a -sajnos- jól ismert szituációkkal, amelyek egy hatékonyan […]
Miért félünk az értékesítéstől?
Végigolvasás
2
perc
Kezdjük egy kis játékkal! Hunyd be a szemed, és képzelj magad elé egy értékesítőt. Mit látsz? … Netán egy férfit, […]
Az elégedetlen páciens I.: A profilaktikus panaszkezelés
Végigolvasás
3
perc
Végeztem az utóbbi időben egy nem reprezentatív felmérést néhány fogászaton dolgozó ismerősöm bevonásával. Arra voltam kíváncsi, mik azok a pillanatok, […]
A fogászati marketing csapdái IV.: Családias hangulattal várunk!
Végigolvasás
2
perc
Ismeritek azokat a szellemes szövegeket, amelyekben leleplezik az ingatlanhirdetésekben található szépítő szándékú körülírásokat? Pl.: „napfényes lakás”= el fogsz pusztulni a […]
1
2
Akik már minket választottak és nem csalódtak
Küldj üzenetet!
Vezetéknév*
Keresztnév*
Email*
Telefonszám
Rendelő neve*
Város*
Üzenet
Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
Elfogadom, hogy a DentalMenedzser csapata időnként hírlevelet küldjön számomra