Rólunk
Képzéseink
ESZENY-ISZONY – Életmentő workshop Xanax helyett
A MATEK – Dental Thriller fogorvosoknak (élő workshop)
Panaszkezelés – erőszakmentesen, eredményesen
Fogászati recepciós képzés
Fogorvosi Rendelővezetői Mesterkurzus 2025 ősz
Értékesítési- és etikus meggyőzéstechnikák az első konzultációra
Belsős kompetencia feljlesztő tréningek fogászatok számára
Szolgáltatásaink
Fogászati marketing
Páciens koordináció
Hatósági megfelelés
Fogászati pénzügyi szolgáltatásaink
Szervezet- és vezetőfejlesztés
Referenciáink
Tudástár
Írásaink
Podcastjeink
Webinárjaink
Címke: Recepció szervezés és páciensélmény
Engedd, hogy segítsünk a rendelőd vezetésében!
Hetente egy új cikk a praxismenedzsmentről, mely segít a mindennapi rendelővezetésben. Ingyenes és azonnal használható tanácsok!
Vezetéknév*
Keresztnév*
Email*
Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
Mit tegyél, ha késés van a rendelődben? – TIPP!
Végigolvasás
< 1
perc
Kiszámíthatatlan Neked, frusztráló a páciensnek. Megelőzni nem lehet, és nem tudod, mikor fog bekövetkezni. A pácienseid komoly összegeket fizetnek Neked […]
Legjobb reklám az elégedett páciens! – Trükk #3
Végigolvasás
< 1
perc
Sokat beszélgettünk már a szájhagyományról és annak erősítéséről. A fogászatban ez a legerősebb marketingfegyvered, a leghatékonyabb “hirdetési csatornád”. A meglévő […]
Figyelj a páciensedre és keress többet!
Végigolvasás
2
perc
A marketing tevékenységeddel bevonzod a pácienseket a rendelőbe, de hogyan kíséred őket végig azon a hosszú úton, ami az első telefonhívástól a kezelés elvégzéséig és kifizetéséig tart? Melyik szakaszban ki van ott és miként kommunikál a pácienssel?
1
2
Akik már minket választottak és nem csalódtak
Küldj üzenetet!
Vezetéknév*
Keresztnév*
Email*
Telefonszám
Rendelő neve*
Város*
Üzenet
Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
Elfogadom, hogy a DentalMenedzser csapata időnként hírlevelet küldjön számomra