Figyelj a páciensedre és keress többet!

2018.07.10.
Zoltan Mate
Végigolvasás 2 perc

[et_pb_section bb_built=”1″][et_pb_row][et_pb_column type=”4_4″][et_pb_text]

A páciens útja a rendelődben egy jól meghatározható, szakaszokra bontott utazás, mely minden szakaszánál egy valaki felelős azért, hogy a páciensre figyeljenek, megbecsülve és megértve érezze magát, mint egy emberi lény.

Ennek az útnak sokadik lépése a kezelés maga, ahol a technikai tudásodat mutathatod meg. Addig mást kell, hogy megtegyél, gondold magad a páciens helyzetébe, “think out of the mouth”!

[/et_pb_text][et_pb_video _builder_version=”3.0.106″ src=”https://youtu.be/XdLok3YXJVg?list=PLyKqiPsXm3QjU2TBV4wtS-NenS6tOQLHp” /][et_pb_text _builder_version=”3.0.106″ background_layout=”light”]

Mennyit költesz marketing tevékenységekre annak érdekében, hogy a lehető legtöbb pácienst vonzd be a rendelődbe?

És mit teszel annak érdekében, hogy az itt elköltött pénz meg is térüljön, amikor felhív a páciens? 

Fontos látnod, hogy a marketing csak egy dolog. Fontos, de még fontosabb, hogy mi történik aztán, amikor felkeltette a páciens érdeklődését a rendelő és próbál időpontot egyeztetni.

Mi történik, amikor felhív a páciens? 

A telefon cseng – cseng, majd felveszi (jó esetben) a recepciós kollégád. Az első kérdés, amit tegyél fel magadnak:

  • Megfelelően beszél a kolléga a pácienssel?
  • Azt az élményt kapja az első(!) személyes kapcsolatkor, ami aztán egyenesen elvezeti őt a kezelésig?

Onnantól, hogy a marketing tevékenységed megfelelően működik, a páciens egy hosszú utat tesz meg a „rendelődben”, mely úton ott van a recepciós, az asszisztens és maga a fogorvos, az első telefonhívástól a kezelés kifizetéséig.

Miért fontos az, hogy mindenkinek meglegyen a maga feladata és szerepe ezen az úton?

Azért, mert a páciens egy élő, hús-vér ember, aki szeretné érezni a törődést. Nem arról fog emlékezni a rendelőre, hogy milyen szuper gépek voltak ott, vagy milyen szakszavakat használt a fogorvos, hanem a kedvességről, odafigyelésről jutsz majd eszébe. Ne feledd, a legegyszerűbb és leghatékonyabb marketing eszköz a szájhagyomány.

A páciens számára egy rendelő azért fantasztikus, mert minden pillanatban azt érzi, hogy „én, mint ember fontos voltam ezen rendelő számára, akinek a problémáját megoldották és odafigyeltek rá”.

Az ügyfélszolgálat a fogászatban is kiemelt szerepet kell, hogy kapjon, hiszen óriási a verseny ma már, nem engedheted meg magadnak, hogy a marketing büdzsédből megszerzett páciens nyitott ajtón távozzon a rendelődből, amikor épp hogy csak belépett azon.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

Hasonló írásaink

Küldj üzenetet!