Hogyan erősítsd a szájhagyományt? – Trükk #1

2018.07.23.
Zoltan Mate
Végigolvasás < 1 perc

[et_pb_section bb_built=”1″][et_pb_row][et_pb_column type=”4_4″][et_pb_text _builder_version=”3.0.106″ background_layout=”light”]

Hiszek abban, hogy a fogászatban a legerősebb marketing fegyver a szájhagyomány, a leghatékonyabb marketing csatorna a meglévő páciens, aki elmondja ismerőseinek, családtagjainak, munkatársainak az élményét a rendelőnkben. Nem tudom, hány fogászat építi ezt be tudatosan a marketing stratégiájába (ha van)? Hány tudatosan alkalmazott “szájhagyomány erősítő” marketing tevékenységet ismersz?

Pedig előnyei megkérdőjelezhetetlenek:

  • Költség: 0 forint
  • Befektetés igény: odafigyelés és tudatos tervezés
  • Megtérülés: beláthatatlan

Íme egy trükk.

[/et_pb_text][et_pb_video _builder_version=”3.0.106″ src=”https://youtu.be/NbhuzFeV6lw” /][et_pb_text _builder_version=”3.0.106″ background_layout=”light”]

Mi a termék a fogászatban? 

Nem az implantátum, nem a fogszabályozó készülék, nem a korona, vagy a tömés, hanem a bizalom és a jövőbe vetett hit. 

Hogyan növelheted ezt a „terméket” napi pár perc munkával?

A trükk, amit korábbi praxismenedzseri karrierem során használtunk a mindennapokba, nem más, mint hogy tudatosan különíts el 45-60 mp-et minden egyes páciensnél arra, hogy megtudj többet a páciensről, majd ezeket ÍRD IS LE!

Mik lehetnek ezek?

  • a kutyájának a nevét
  • hogy hívják az apósát
  • mi a kedvenc sorozata éppen
  • milyen könyvet olvas.

Fontos, hogy olyan helyre írd le, amit minden munkatárs lát és amikor legközelebb jön a páciens, elő tudtok venni és rá tudtok kérdezni.

Higgyétek el, ez egy iszonyatosan erős marketing eszköz és erős élmény a páciensnél. Csodálkozni fog, hogy ebben a rendelőben annyira figyelmesek és annyira figyelnek rám, hogy még ezt is megjegyezték.

Miért fontos ez azon felül, hogy a szájhagyományt erősíted és hűséges pácienseid lesznek? 

Ha egy ilyen pozitív élménnyel távozik a páciens, a sikeres kezelést követően, bátran kérheted, hogy adjon neked egy rövid írásos referenciát, értékelést facebookon, esetleg egy rövid videós ajánlást.

Ne feledd, a marketing csatornák száma lassan végtelen, de a szájhagyománynál, a valós páciens ajánlásnál erősebb semmi sem lesz.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

Hasonló írásaink

Küldj üzenetet!