
Biztosan Ti is fel tudnátok sorolni olyan rendelőket, akiknek a kommunikációja szimpatikus, sőt, akár már túlzó is lehet. Ilyenkor gyakran megfordul az ember fejében, hogy „dolgoznak ezek??? Hogy van idejük mindig kitenni valami posztot, küldeni egy hírlevelet, és még brossúrákkal is tömni a pácienseket?!?” Elárulom: jól menedzselik a marketing feladatokat.
Alapszabály, hogy a marketing 20% ötlet, 80% kivitelezés. Vagyis lehetnek fantasztikus ötleteid, ha nem tudod azokat megvalósítani és fordítva is, lehetsz te bármennyire elszánt és jól szervezett, ha nem adsz magadnak és a csapatnak teret arra, hogy megszülessenek az ötletek.
Az ötlethez inspiráció kell, tájékozódás és hogy flowba kerülj.
A kivitelezéshez pedig módszerek, kitartás, szisztematikus gondolkodás, projekt menedzsment szemlélet, és hogy minden esetben el tudd tolni a szekeret A-ból B-be. Ebben a cikkben ez utóbbihoz, a hatékony marketing kivitelezéshez adok támpontokat, eszközöket és azonnal használható technikákat.