A tutira működő és bevált fogászati marketing eszköz

2022.12.01.
Mester Emese
Végigolvasás < 1 perc

Praxis praxis után nyílik és az egyetemek ontják magukból a kitűnően végzett és elhivatott fogorvosokat, valamint a motivált higiénikusokat. A páciensek még szűk lokációra szűrve is bőven tudnak válogatni a rengeteg fogorvosi rendelő közül. Ezen a telített piacon nagyon ritka az, ha valaki csak szájhagyomány útján szerzi az ügyfeleit.

Ha sikeresek szeretnénk lenni, akkor (sok más mellett) a mai világban mondhatni elengedhetetlen, hogy az online térben is jelen legyünk.

De van egy rossz hírem! Nem elég csupán jelen lenni, hanem ki is kell tűnni onnan.

Ennek egyik módja a FELHASZNÁLÓBARÁT, hozzáértő szakember által, igényesen és tudatosan felépített weblap. Minden esetben fontos, hogy legyen könnyen áttekinthető, valamint tükrözze a személyiségedet és éreztesse azt a pácienssel, hogy végre megtalálta azt a helyet, ahova szívesen járna fogászati kezelésekre. A weblap kritériumaival kapcsolatban nem is szaporítanám tovább a szót, mivel számos rendkívül értékes cikket olvashattunk már a DM írásai között. Ezeket most egy helyre gyűjtöttem:

Mutatkozz be úgy, mint senki más

Így dobsz ki jó sok pénzt az ablakon a fogászati weboldal készítése során

Fogászati marketing csapdái V.

A weboldal mellett – szeretjük, vagy nem, de a közösségi média csatornák a leghatékonyabb páciensszerző eszközök ma már. De csak akkor, ha jól használod. Ebben a cikkben ezt a témát járom körbe és mutatom meg az én esetemben bizonyítottan működő fogászati marketing eszközt. Fontos, hogy ez egy olyan eszköz, ami általában a személyes brandet képviselő rendelőknél alkalmazható. 

Hasonló írásaink

Küldj üzenetet!