Saját szervezésű tréningjeink referenciái

Képzéseink

Vélemények:

  • Dr. Remport Boglárka , Budapest, Fogszabályozó szakorvos

    „Lendületes, fiatalos csapattal volt szerencsém megismerkedni. Jó hangulatú, rendkívül hasznos, számomra hiánypótló továbbképzésen vehettem részt. Ha felvetődik Bennetek a gondolat, hogy szükségetek van az általuk nyújtott szolgáltatásra vagy továbbképzésre, ne habozzatok kapcsolatba lépni velük!”

  • Dr. Borbély Zoltán, Budapest, rendelőtulajdonos, fogszabáéyozó szakorvos.

    „Kiemelkedően hasznos, jó hangulatú képzések. Mindenkinek bátran ajánlom!”

  • Dr. Rőthy István, Szombathely

    „Profi volt!”

  • Dr. Labancz Éva, Budapest

    „Szerintem, akinek van olyan ambíciója, hogy saját rendelőt szeretne, mindenképpen jöjjön el!”

  • Dr. Agócs József, Debrecen.

    „A leghasznosabb számomra a pénzügyi rész volt, a költségszámítások, székidő, megtérülés. Ajánlom mindenkinek, a képzés után máshogy látod az eseményeket”

  • Dr. Gogl Krisztina, Szekszárd.

    „Hiánypótló képzés, nem is találtam ehhez hasonlót. Tudatosság, pénzügyi tervezés, önismeret, talán ezek voltak a legfontosabb útravalók”

Projekt leírása:

A Hogyan legyél fogorvosból cégvezető az egyik olyan alap programunk, mely minden szemeszterben egyszer megrendezésre kerül. Három alkalmas, három hétig tart és alkalmanként 4 órás modulokban kialakítva adjuk át egy vállalkozás tudatos és emberközpontú vezetéséhez szükséges tudást és kompetenciát.

Minden fogorsvosnak joga van tudni mivel jár vállalkozónak lenni, és minden fogorvosnak joga van hozzáférni egy sikeres vállalkozás működtetéséhez szükséges eszköztárhoz.

A tréning elsősorban jelenlegi, vagy leendő rendelőtulajdonosoknak szól.

A programról részletes információkat találsz ezen a linken: Hogyan legyél fogorvosból cégvezető?

Ezen a projekten dolgozott:

Hogyan legyél fogorvosból cégvezető? - rendszeresen ismétlődő programunk
A résztvevőkkel 2021 őszén

Vélemények:

  • Hoffmann Éva, ÁgiDent

    „Tizenhárom éve vagyok a szakmában, de annyi új információhoz jutottam!”

  • Köteles Andrea, BMC Fogászat

    „Számomra a panaszkezelés volt egy nagyon fontos kérdés. Hál’ istennek nem mindennap találkozunk ilyennel, de szerettem volna felkészült lenni, és ehhez kaptunk nagyon jó tippeket, ötleteket.”

  • Hohol Enikő, Bobdent fogászat

    „Nincs második esély az első benyomásra.”

  • Menyhárt Ildikó, Egressy Dental

    „Mindenkinek ajánljuk ezt a programot, mert tényleg nagyon sokat lehet tanulni belőle és tényleg nagyon igényes ez az egész.”

  •  Zsedényi Edit, Dentpoint

    „Köszönöm, hogy részt vehettem a képzésen. Nagyon jól éreztem magam ezen a jó hangulatú képzésen. Az nagyon tetszett, hogy saját tapasztalatokat elemeztünk.”

  • Simon Ágota

    „Nagyon szépen köszönjük a magas színvonalú és hihetetlen jó hangulatú képzést! Véleményem szerint mindenki számára hasznos dolgokat tanulhattunk meg a 2 nap alatt. Amit külön kiemelnelnék a sok pozitívum közül, hogy sikerült végig fenntartanotok a figyelmünket. Továbbá telis-tele volt változatos feladatokkal a képzés. Illetve a humor se hiányozhatott a tréningről.”

  • Pap Anita Réka

    „Nagyon jól éreztem magam, nagyon örülök én is, hogy megismerhettelek Benneteket! 
    Három jó dolog, hát többet is tudnék:
    -Nagyon baráti, közvetlen, könnyed a stílus. 
    -Az egész felépítése a tananyagnak kiváló!
    -Használható tudás!
    -Inspiráló!
    -Csúcs a munkafüzet !
    -A helyszín is tökéletes volt!

    Sorolhatnám…….. , de nincs annyi időm:)).”

  • Nagy Júlia Rebeka, Vital Dent

    „Nagyon tetszett:
    1. interaktív
    2. segédanyag
    3. jó szituációs feladatok”

Projekt leírása:

Nincs második esély az első benyomásra – ez az egyik első gondolat, melyet igyekszünk átadni hallgatóinknak a fogászati recepciós programunkon.

A három alkalmas képzés során igyekszünk egy kicsit kilépni a megszokott keretekből, és a páciensek nézőpontjába helyezkedve éljük át közösen a páciens életút első lépéseit. A hatékony kommunikációs technikák mellett panaszmegelőzésről- és kezelésről, valamint idő- és feladatmenedzsmentről is adunk át hasznos, gyakorlati tudást, módszereket, ötleteket a résztvevőinknek.

A képzés hasznos kezdő vagy tapasztaltabb fogászati recepciósoknak, de szeretettel várunk a szakmán kívülről érkező érdeklődőket is, akik szeretnének megismerkedni ezzel a különlegesen színes és izgalmas munkakörrel!

A tréning részletes tematikáját megtalálod itt:

https://dentalmenedzser.hu/kepzes/fogaszati-recepcios-kepzes-2/

 

Ezen a projekten dolgoztak:

Fogászati Recepciós tréning - rendszeresen ismétlődő programunk
2021-es év őszi szemeszterének csapatával.

Vélemények:

  • Rács Tibor, ügyvezető/praxismenedzser, Mosolyrendelő, Szekszárd

    „Sok területen felnyitották a szemem. Rengeteg érdekes, hasznos információt kaptam. Igen, megértettem, hogy mennyire fontos az online térben folyamatosan jelen lenni az eredményes üzletmenetünk érdekében.(És még csak az elején tartunk). Köszönöm.”

  • Németh Erika, Eurodent, Mosonmagyaróvár, senior adminisztrátor, fogászati menedzser

    „Köszönöm a lehetőséget,szuper volt!”

  • Bolla Barbara, dentál higiénikus és fogászati menedzser

    „Nagyon pozitív volt ez a képzés, nagyon sok pluszt kaptam, sok választ a kérdéseimre és agyon jó volt olyan emberekkel találkozni, akik hasonló gondolkodásúak. Engem a jogi és a hatósági megfelelés része érdekelt a legjobban, hogy Magyarországon hogy működik. Ez volt számomra a leghasznosabb, legfontosabb”

Projekt leírása:

A program nem titkolt célja, hogy olyan szakembereket képezzünk, akik egy orvos tulajdonos, vagy vezető orvos mellet magabiztosan tudja irányítani, működtetni és fejleszteni a fogászati rendelőt. Ideális esetben egy orvos csak a szakmával foglalkozik, és egy fogászati menedzser képes áttekinteni a céggel kapcsolatos minden témakört.

Azt az 5 területet fedjük le a programban, amely minden kis- és középvállalkozás üzleti alapját jelenti az ügyfélszerzéstől kezdve az alapvető pénzügyi ismeretekig, a páciens kommunikációtól és koordinációtól a jogi és egyéb hatósági megfelelésekig.

A program méltán népszerű és mind ügyvezetőknek, mind praxismenedzsereknek, mind a továbblépés előtt álló vezető asszisztenseknek értékes tudást ad.

Ezen a projekten dolgoztak:

Fogászati Menedzser Képzés - rendszeresen ismétlődő programunk
A 2021 őszi szemeszter csapatával.

Vélemények:

Projekt leírása:

A programot már három alkalommal rendeztük meg sikeresen Erdélyben, Gyergyószentmiklóson. A kurzus szervezője a Dentistry Education by Dr. Székely, amely Dr. Székely Zsolt szájsebész és rendelőtulajdonos „gyermeke”.

Zsolt kiemelten fontosnak tartja a romániai magyar fogorvos közösség támogatását, és folyamatos képzési lehetőséget biztosít nem csak orvos szakmai programok, hanem rendelővezetői, praxismenedzsmenthez köthető programok terén is.

Az ő szervezésével indítottuk el, az összesen hat modulra építkező Praxismenedzsment programot, melyet már három alkalommal sikeresen rendeztünk meg, összesen több, mint 50 erdélyi fogászati munkatárs részvételével.

A program részletei itt találhatóak meg

Ezen a projekten dolgozott:

Praxismenedzsment kurzus - Gyergyószentmiklós (Erdély, Románia)
A 2021. májusában véget ért kurzus csoport tagjaival.

Vélemény:

Dr. Fügedi-Hegedűs Orsolya - Volom Dental, Fogorvos és praxismenedzser

„Nagyon jól éreztem magam az Etikus Értékesítés képzésen. Egy hatékony, átlátható eszköztárat és rendszert kaptam az első konzultáció felépítésévek kapcsolatban, ami számomra rendkívül hasznos, tekintve, hogy sokszor volt problémám a beszélgetés tudatos vezetésével, a nehezebb esetek kezelésével. Itt viszont egy csokor olyan konkrét technikát adott át nekünk Zoli, aminek segítségével sokkal tudatosabban és magabiztosabban tudok kommunikálni. Minden fogorvosnak szeretettel ajánlom!”

Projekt leírása:

Az etikus értékesítés és kommunikáció programunk az egyik legnépszerűbb tréningünk. Mind saját szervezésünkben, mind a rendelőknél megtartva „házon belüli” képzésként közel 70 alkalommal került megrendezésre. Konkrét, a mindennapokban használható kommunikációs technikákat tanulunk, gyakorlunk közösen.

A képzést követő napokban, hetekben számos visszajelzést kapunk, amiben a kollégák beszámolnak sikerükről egy-egy korábban nehezebben kezelhetőnek hitt páciens szituációval kapcsolatban.

A program részletes leírása megtalálható itt:

https://dentalmenedzser.hu/kepzes/kommunikacos-trening-fogorvosoknak/

Ezen a projekten dolgozott:

Etikus értékesítés és kommunikáció

Vélemények:

  • Dr. Járomi Éva, Fogorvos és rendelőtulajdonos (Kecskemét)

    „A Dental Menedzser csapata kiváló segítsége a fogorvosi rendelőknek minden olyan témában, ami a fogorvosi szakmai képzésekből kimarad. Legyen szó válságkezelésről, hatósági megfelelésről, pénzügyekről, marketingről, kommunikációról. Csupa olyan téma, amit velük részletekbe menően meg lehet ismerni és a gyakorlatban felhasználni. Nagyon tetszik a csapat könnyed stílusa, segítőkészsége, alapossága és több éves fogászati üzleti tapasztalata. Tetszik, hogy az online programok mellett személyes segítséget is nyújtotok.

    A fogászati rendelőm további fejlődéséhez kaptam kulcsot tőletek, ezt nagyon köszönöm nektek!”

  • Dobos Imre, dental higiénikus, Top-DentFfogászat (Mosonmagyaróvár)

    „Nagyon talpraesett csapat! Sok hasznos információval bővült a tudásom az online oktatásuknak köszönhetően. Köszönöm a lehetőséget!”

Projekt leírása:

Amikor a Covid-19 járvány az első nagy csapást mérte ránk 2020 márciusában, a fogászati rendelőket hatóságilag megállásra kényszerítették. Mi akkor minden hétköznap reggelente 11 órakor egy 45-50 perces webinárral jelentkeztünk, melyben a fogászati rendelők üzleti irányításának egy-egy kérdését tárgyaltuk. Fix pontot jelentettünk a bizonytalanságban, rendszert adtunk a rendszertelenségben és gyakran naponta 80-90 fogorvos és fogászati kolléga jelenlétében tartottuk a webinárokat. A webinár, mint műfaj kifejezetten ismeretlen volt korábban hazai fogászati szektorban, büszkék vagyunk rá, hogy segítettünk több száz kollégának magabiztsan használni a felületet és új kompetenciát adni a mindennapokhoz.

A rendszeres webinárokat néhány hét után egy szervezett csoportos tréning programmá alakítottuk, amiben 3 hónapon keresztül segítettük a válság menedzselését, és a fogászati cég 5 fő üzleti pillérének megismerését.

Ezen a projekten dolgoztak:

Válságkezelő és Üzleti Felkészítő Program (Webinár) - 2020. május - július
Az egyik előadásunk, Zoomon

Vélemény:

Szilvia Reider, Győr

„Kedves Dental Menedzser csapat!
A Covid alatt „találtam” meg gyakorlati tanácsokban, ismeretekben bővelkedő, a félelmeimet, bizonytalanságomat csökkentő online jelentkezéseiteket. Már akkor elhatároztam, hogy amint lehetséges szeretnék részt venni a képzéseiteken is. Most végre sikerült az Árazás workshop-ra eljutnom. 🙂 És nem csalódtam!!! 🙂 🙂 Nagyon közérthetően, gyakorlati alapokra helyezve kaptam betekintést a fogászat működéséhez elengedhetetlen közgazdaságtani ismeretekből. Ezzel az ismerettel és a már régóta keresett metodikával, számolási rendszerrel felvértezve már sokkal magabiztosabb vagyok az ár képzés és a rendelővel kapcsolatos gazdasági döntések terén. Hálásan köszönöm! Én úgy gondolom, méh biztosan találkozunk!!!!”

Projekt leírása:

Az árazás workshop egy egyalkalmas extrém módon gyakorlati workshop, mely a résztvevők számára segít kialakítani a rendelőjükhöz viszonyított legoptimálisabb árlistát.

Maximalizáltuk 12 főben a létszámot, hiszem csak így lehet valóban interaktívan és nyíltan megbeszélni bizonyos dilemmákat. Készültünk egy rövid elméleti blokkal, mely bemutatja az egészséges árazás kialakításának közgazdasági alapjait, majd az előre kiadott házifeladatok mentén elkezdtük a gyakorlati munkát.

A kiadott kalkulátor segítségével mindenki a saját számaival dolgozott, de közösen mentünk végig a metodikán. A gyakorlati kérdések megoldása közben számos, a rendelőkben felmerülő dilemmát beszéltünk meg. A programon többnyire rendelőtulajdonosok, ügyvezetők, fogászati menedzserek vettek részt.

Ezen a projekten dolgozott:

Árazás Workshop
2021. Novemberében közösen készítettük az árlstáinkat

Ügyfeleink rólunk

  • Anna

    „Nekem nagyon tetszett a továbbképzés! Szimpatikus volt, hogy kevesen voltunk és családiasabb volt a hangulat. Az összegzést is tudatosan kezdtem el alkalmazni. Eddig csak nagyobb munkák tervezésénél használtam. Mostmár kisebb kezeléseknél is alkalmazom és már most nagyon hasznosnak bizonyult. Így derült ki pl., hogy a töméseken kívül fogszabályzót is szeretne valaki. Egy másik esetben pedig, tömés után majd héjat vagy koronát szeretne egy másik páciens, hogy sokkal esztétikusabb legyen a mosolya.”
  • Tamás

    „Szerintem nagyon fontos aspektust érintett a képzés, ezért is jelentkeztem, mert a mi esetünkben az első benyomás, a szimpátia elérése a páciens részéről elengedhetetlen. Örülök, hogy ez a képzés ehhez adott eszközöket, hogyan nyerjük meg a hozzánk betérőket.”
  • Csilla

    „Nagyon jo volt a tanfolyam. Tetszett, hogy interaktiv volt. Ezt a tanfolyamot azoknak is tudnam ajanlani, akik fenntartasokkal kezelik a kommunikacios tanfolyamokat.”
  • Gábor

    „Nagyon tetszett, hogy kiscsoportos trening volt es jutott ido a felmerulo kerdeseink megbeszelesere is, Zoli nagyon szimpatikus, baratsagos es felkeszult volt. Javasolnam ezt a tanfolyamot a kesobbiekben foleg a frissen vegzett kollegak szamara, de ugyanugy nagyon hasznos a tobb eve mukodo kollegak szamara is, szoval csak ajanlani tudom! 🙂 ”

Hallgasd meg, mit mondanak rólunk, akikkel már együtt dolgozunk

Akik már minket választottak és nem csalódtak

Küldj üzenetet!