Rólunk
Képzéseink
ESZENY-ISZONY – Életmentő workshop Xanax helyett
A MATEK – Dental Thriller fogorvosoknak (élő workshop)
Panaszkezelés – erőszakmentesen, eredményesen
Fogászati recepciós képzés
Fogorvosi Rendelővezetői Mesterkurzus 2025 ősz
Értékesítési- és etikus meggyőzéstechnikák az első konzultációra
Belsős kompetencia feljlesztő tréningek fogászatok számára
Szolgáltatásaink
Fogászati marketing
Páciens koordináció
Hatósági megfelelés
Fogászati pénzügyi szolgáltatásaink
Szervezet- és vezetőfejlesztés
Referenciáink
Tudástár
Írásaink
Podcastjeink
Webinárjaink
Írásaink Páciens-életút és páciens-élmény témakörben
Engedd, hogy segítsünk a rendelőd vezetésében!
Hetente egy új cikk a praxismenedzsmentről, mely segít a mindennapi rendelővezetésben. Ingyenes és azonnal használható tanácsok!
Vezetéknév*
Keresztnév*
Email*
Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
A fogászati turizmus buktatói – így NE csináld!
Végigolvasás
6
perc
Még emlékszem, amikor tízen-jónéhány éve először állásinterjúztattak egy fogászati céghez. A leendő főnököm mesélt arról, mivel foglalkozik a cégük, és […]
Végre! Pályázati lehetőség fogászatok számára (is)!
Végigolvasás
2
perc
Az elmúlt 1 év, a koronavírus okozta nehéz gazdasági helyzetre való tekintettel több pályázati lehetőséget biztosított számos szektor, köztük a […]
Árajánlat, emailes levelezés, szerződések – számítanak a külsőségek?
Végigolvasás
3
perc
Egy szolgáltatás esetén, legyen az fogorvos, ácsmester, vagy ügyvéd, ahol az a fontos számomra, hogy az adott szakember megfelelő szaktudással […]
Mi fán terem az alacsonyan csüngő gyümölcs?
Végigolvasás
3
perc
A napokban az egyik partner rendelőnk ügyvezetőjével beszélgettünk a páciens elégedettség fontosságáról. Elmesélte, hogy az egyik orvosuk hosszan kezelt egy […]
Mutatkozz be úgy, mint senki más!
Végigolvasás
3
perc
A fogászati marketing további csapdái, különösen fogászati honlap témában… „A Pécsi Tudományegyetemen szereztem fogorvosi diplomámat 2001-ben. Kezdettől érdekelt a fogszabályozás, […]
Az árajánlatok helye a pácienséletútban
Végigolvasás
4
perc
1. Történet Elmesélek két rövid, és igaz történetet a közelmúltból. Az első esetben titkos vásárlói felmérést végeztünk egy rendelőnél, ahol […]
A rendelőd legerősebb fegyvere az odafigyelés!
Végigolvasás
3
perc
Egy személyes történetet szeretnék megosztani. Ádámnál és Évánál kezdem, de a story végeztével, ha átgondoljuk ennek a fogászatra vetített aspektusát, […]
Lucifer, a praxismenedzser
Végigolvasás
3
perc
A nevem Lucifer. Hosszú évek tapasztalata van a hátam mögött, mely során segítettem ügyfeleimnek helyes döntéseket hozni, hogy így biztosítsam […]
Pácienskommunikáció járvány idején
Végigolvasás
3
perc
Pácienskommunikáció a második hullámban A második hullámról tudtuk, hogy el fog jönni, de egy kicsit reméltük, hogy minket valami csoda […]
A metakommunikáció szerepe a pácienséletútban II. – A test helye és helyzete
Végigolvasás
3
perc
Non-verbális eszközök a páciensélmény szolgálatában Cikksorozatunk előző részében kritikus szemeinket az ügyfélvárók adottságaira és berendezéseire vetettük és megnéztük, milyen […]
A metakommunikáció szerepe a páciens-életútban I. – A beszélő váró
Végigolvasás
3
perc
A napokban ledöntött a lábamról egy kellemetlen, lázas-köhögős nyavalya, amelyet persze egy évvel ezelőtt vállrándítással és citromos teával kezeltem volna, […]
Az egyik legdrágább rossz szokásod…
Végigolvasás
2
perc
-Doktornő, a Szabó úrnak milyen híd készül? -Fémkerámia. -Nem akarta a cirkont? -Ááá, nem is mutattam neki. Iskolában tanító, a […]
1
2
3
4
Akik már minket választottak és nem csalódtak
Küldj üzenetet!
Vezetéknév*
Keresztnév*
Email*
Telefonszám
Rendelő neve*
Város*
Üzenet
Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
Elfogadom, hogy a DentalMenedzser csapata időnként hírlevelet küldjön számomra