Rólunk
Képzéseink
ESZENY-ISZONY – Életmentő workshop Xanax helyett
A MATEK – Dental Thriller fogorvosoknak (élő workshop)
Panaszkezelés – erőszakmentesen, eredményesen
Fogászati recepciós képzés
Fogorvosi Rendelővezetői Mesterkurzus 2025 ősz
Értékesítési- és etikus meggyőzéstechnikák az első konzultációra
Belsős kompetencia feljlesztő tréningek fogászatok számára
Szolgáltatásaink
Fogászati marketing
Páciens koordináció
Hatósági megfelelés
Fogászati pénzügyi szolgáltatásaink
Szervezet- és vezetőfejlesztés
Referenciáink
Tudástár
Írásaink
Podcastjeink
Webinárjaink
Írásaink Páciens-életút és páciens-élmény témakörben
Engedd, hogy segítsünk a rendelőd vezetésében!
Hetente egy új cikk a praxismenedzsmentről, mely segít a mindennapi rendelővezetésben. Ingyenes és azonnal használható tanácsok!
Vezetéknév*
Keresztnév*
Email*
Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
Honlapkészítési útmutató – Tervezés szakasza
Végigolvasás
4
perc
Honlapja ma már egy egyszemélyes vállalkozásnak is van, ez a honlapkészítési útmutató a saját tapasztalatainkat summázza, kifejezetten fogorvosok számára. Akár […]
Hogyan veszítsünk el egy pácienst 10 másodperc alatt?
Végigolvasás
2
perc
Gondolkodtál már azon, hová lesznek azok a pácienseid, akik kezelési tervet kaptak Tőled, aztán soha többé nem hallottál felőlük? Beleadtad […]
Etikus értékesítés és kommunikáció továbbképzés fogorvosoknak – 2020. március 21.
Végigolvasás
< 1
perc
Tanulj meg úgy kommunikálni, hogy nyomulás és erőltetés nélkül el tudd kötelezni a páciensed. Öszintén, természetesen… Hiszen egy első konzultáció […]
Hányféle kezelési tervet készítsek?
Végigolvasás
2
perc
Mit válaszolnál, ha a páciensed feltenné neked a következő kérdések valamelyikét? Van Önöknél fehérítés? Ha koronát szeretnék csináltatni, akkor az […]
Az elégedetlen páciens IV. – Amikor elszabadulnak az indulatok
Végigolvasás
5
perc
Korábbi cikkeinkben körbejártuk a panaszmegelőzés, a felismerés és a korai beavatkozás fontos szempontjait, amelyek egy fogorvosi rendelőben felmerülhetnek. A cikksorozatunk […]
Az elégedetlen páciens III. – „Addig jó, amíg csönd van”
Végigolvasás
3
perc
A panaszesetek analíziséről szóló cikksorozatunk legutóbbi részében megvizsgáltuk az elégedetlenség öt lépcsőfokát, és azok tüneteit, kísérőjelenségeit. Most ejtsünk néhány szót […]
Az elégedetlen páciens II. Az elégedetlenség 5 lépcsője
Végigolvasás
2
perc
Miután a cikksorozatunk első részében körbejártuk a panaszmegelőzés témakörét, most foglalkozzunk azokkal a -sajnos- jól ismert szituációkkal, amelyek egy hatékonyan […]
Az elégedetlen páciens I.: A profilaktikus panaszkezelés
Végigolvasás
3
perc
Végeztem az utóbbi időben egy nem reprezentatív felmérést néhány fogászaton dolgozó ismerősöm bevonásával. Arra voltam kíváncsi, mik azok a pillanatok, […]
Miért vagyok rajongója a protokolloknak? – A 3 éves unokahúgom megmagyarázta nekem:)
Végigolvasás
2
perc
Gyakran érzem azt ösztönből (jól vagy rosszul) kommunikáló és szervező fogorvos partnereimmel beszélgetve, hogy nehezen tudom elmagyarázni nekik a folyamat és […]
Mit tegyél, ha késés van a rendelődben? – TIPP!
Végigolvasás
< 1
perc
Kiszámíthatatlan Neked, frusztráló a páciensnek. Megelőzni nem lehet, és nem tudod, mikor fog bekövetkezni. A pácienseid komoly összegeket fizetnek Neked […]
Te mit teszel, ha késés van a rendelőben?
Végigolvasás
< 1
perc
Tények: Minden fogászati rendelőben olykor előfordul, hogy lesz késés. Bármennyire jól tervezed az időpontjaid hosszát, bármikor beleszaladhatsz egy váratlan dologba, […]
Hogyan veszítsük el a pácienseinket? – Elrettentő példa #1
Végigolvasás
< 1
perc
Ez a történet megtörtént eseményeken alapul, egy kedves ismerősöm a közelmúltban mesélte el gyermekkori traumáját a fogorvos(ok)nál. A neveket és […]
1
2
3
4
Akik már minket választottak és nem csalódtak
Küldj üzenetet!
Vezetéknév*
Keresztnév*
Email*
Telefonszám
Rendelő neve*
Város*
Üzenet
Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
Elfogadom, hogy a DentalMenedzser csapata időnként hírlevelet küldjön számomra